miercuri, 10 aprilie 2013

Respect!

Zilnic sau aproape zilnic citesc cateva bloguri, de cele mai multe ori ma rezum doar a citi cateva articole, fara sa comentez si este ceva care ma face sa imi pun cateva semne de intrebare.

Spre exemplu : De ce de multe ori bloggeri se cearta intre ei pe diverse forumuri, bloguri, etc? Aici nu ma refer la discutii constructive in care cineva spune ceva iar celalat vine cu o alta opinie cu detalii in asa fel incat sa ii sustina punctul de vedere, ci ma refer la certuri doar pentru a arata el sau ea ca este mai bun decat celalat.

Alta intrebare este : De ce pe majoritatea blogurilor nu se afla reclame Adsense. Este stiut faptul ca Adsense plateste cel mai bine pe click. Am observat si pe marile bloguri cu mii de vizitatori ca aceste reclame lipsesc cu desavarsire. Tind sa cred ca si aici intervine asa-zisa "invidie" intre bloggeri. Totusi stau si ma gandesc, cam ce ar avea de castigat un blogger de pe urma sa zic asa pe ocolite "problemelor" celuilalt.

Sunt multe semne de intrebare din punctul meu de vedere in relatia blogger-blogger. Chiar nu se poate sa existe un dram de respect intre noi?

3 comentarii:

  1. Eu nu ma cert cu nimeni. Daca e nevoie o fac in viata reala dar nu pe blog. Asta e o oaza de pace si liniste, nu troaca cu noroi. Si daca s-au mai gasit unii sa ma jigneasca le-am raspuns politicos, fara sa le bat obrazul fiindca probabil n-aveau asa ceva.
    Cat despre reclame nu stiu sa-mi dau cu parerea, sunt inocenta spre "virgina" la capitolul asta.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, nu prea am observat astfel de certuri, cel putin pe bloguri. Dar in general se cearta probabil pentru ca vor sa "dezbata" un subiect intr-un fel si pentru ei singura modalitate e cearta... Sau unuia nu-i convine ceva si incepe sa faca ca toate alea. Dupa incepe si celalalt si aia e.

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca nu stim sa ne respectam parerile unul celuilalt, vream ca toata lumea sa-si insuseasca ideile si conceptiile noastre

    RăspundețiȘtergere