duminică, 1 februarie 2015

Facebook si Marketing-ul Afiliat

 Nu am mai scris de foarte mult timp pe blog, desi mereu am zis " hai sa ma apuc de treaba ", dar parca ceva imi lipsea, probabil o motivatie ceva, nu stiu sa va raspund nici acum acum. Desi in ultimul timp am iesit in proportie de 90% din online, fara un motiv anume, poate doar lipsa de timp, am hotarat sa incep sa scriu din nou pe acest blog.

In ultimele 2 saptamani m-am apucat de marketing afiliat, mai exact promovarea produselor din platforma 2parale prin Facebook Ads. Prima campanie pe care am promovat-o fiind pentru un produs electronic, aveam mari sperante, rezultatele din facebook ma multumeau, 20 de lei pretul total al campanie, impact peste 35.000 iar click-uri catre link-ul de afiliere peste 1000, bun pana aici totul foarte bine, numai ca nu aveam nici un comision, nici o vanzare sau lead, NIMIC.

Atunci am inceput sa ma documentez putin si dupa inca o campanie nereusita am avut primul comision in valoare de 5,39 RON, nu era mult dar era un inceput, asa ca am dat drumul la alte 6 campanii, rezultatul :

- 170 RON cheltuiti cu Facebook Ads.
- 1437 click-uri pe link-urile de afiliere.
- 202 like-uri pentru pagina de facebook.
- 25 vanzari cu valoarea totala de 293,69 RON.
- 19 comisioane aprobate cu valoarea totala de 215,38 RON.

Deci in cele din urma se poate, totul se rezuma la modul in care iti alegi audienta pentru produsul promovat.

In cateva zile voi incerca si Google Adwords pentru a putea face o comparatie cu Facebook Ads.

Voi ce rezultate ati avut cu Facebook Ads, dar cu Google Adwords?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu