duminică, 10 martie 2013

Blogger de succes

Pentru a incepe intr-un mod cat mai bun am decis sa realizez cateva interviuri cu unii dintre cei mai cunoscuti bloggeri din blogosfera romaneasca,bine asta daca vor dori sa aiba amabilitatea sa imi raspunsa la unele intrebari.

De ce vreau sa fac asta?Pai in primul rand pot afla la fel si multi dintre voi cate ceva din reteta succesului a unora dintre cei mai buni bloggeri din Romania.

Sper ca acestia totusi sa imi raspunda sincer la intrebarile ce le voi avea pregatite pentru ei si poate cine stie vom afla lucruri nestiute despre ei si despre modul lor de abordare in blogosfera.

Totodata am si o provocare pentru voi.Daca va considerati unul dintre bloggeri de succes si doriti un interviu pe acest blog sau pur si simplu sunteti la inceput de drum ca si mine de altfel si doriti ca cineva sa stie de voi lasati un coment aici si eu va vi contacta ulterior.

Mult succes tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu