duminică, 10 martie 2013

Se castiga din bloging?

Pff.... O intrebare pe care o pune fiecare blogger incepator.Multi se apuca de bloging in ideea ca se va imbogatii peste noapte,recunosc si eu ma gandeam la acelasi lucru acum cativa ani cand am incercat sa imi fac primul blog dar concluzia este : DA se poate castiga din bloging dar nu bani ci prieteni,colegi etc.

Daca te apuci de bloging in ideea de a face avere de pe urma unui acesteia cu siguranta vei da gres.Eu consider ca cel mai mare castig sunt prietenii pe care tii faci in mediul online.

Sunt cateva metode prin care poti castiga si bani de pe urma unui blog spre exemplu sa vinzi link-uri si advertoriale,chiar si bannere dar cel mai important sunt prietenii si cititori fideli care revin de fiecare data atunci cand postezi un articol si mai ales iti apreciaza munca depusa.

Voi ce parere aveti.Ce este mai important aspectul financiar sau cel sa zic asa "sentimental"?

3 comentarii:

  1. Ai dreptate. Se castiga prieteni. Daca, vinzi un link cu cativa euro, nu se poate spune ca e o mare afacere, dar fiecare euro strans, conteaza. Pentru plata unui host, pentru reinvestire. Se mai castiga din reclame si mai sunt alte metode.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da sunt multe metode de a castiga bani dintr-un blog dar oare asta este cel mai important?La inceput si eu asa credeam dar consider ca NU aspectul financiar conteaza.

      Ștergere
  2. Acesta este un mare adevăr:
    DA se poate castiga din bloging dar nu bani ci prieteni,colegi etc.

    RăspundețiȘtergere